25 يوليو، 2023

طريقتين لذاذ للإستمتاع بالتشوروز، اكتشفهم بنفسك.

حلي سهراتك باختراعات جديدة من عبد الرحيم قويدر

من وقت للتاني  كل واحد فينا بيحب يجرب أكتر حاجة جديدة وترندي ، وياسلام لو الجديد ده ليه علاقة بأكتر النكهات المفضلة ليه، بتبقي الفرحة فرحتين عنده.

وفي عبد الرحيم قويدر دائما بنحب نقدم الجديد والترندي في عالم الحلويات، سواء كانت الشرقية أوالغربية، عشان عملائنا يقدروا يستمتعوا بحلويتهم المفضلة بأكثر من طريقة لذيذة، تسعد مزاجهم.

وفي البلوج هنا هنكلم علي الجديد من عبد الرحيم قويدر لأكثر نوع من الحلويات مع الوقت بقي الأشهر والأكتر شعبية وسط فئة مختلفة من الإعمار، يعني ببساطة هتلاقي في أكتر من تجمع أصحاب وأكتر من عزومة، وكمان هتلاقي ليه جمهور مش قليل والكبير قبل الصغير بيحبه وكمان بيتفنانوا في الإستمتاع بيه.

لو لسه معرفتش هو مين، بسيطة تعالوا اعرفكم عليه أكتر، هو نوع من الحلويات الإسبانية، شكله مش مختلف علينا لأنه شبهة أشهر نوع من الحلويات الشرقية عندنا حتي في قوامة شبهة بعض اوي، الحاجة الوحيدة اللي هتفرقة عن بعض هي النكهة وخصوصا نكهة القرفة اللي بتكون ظاهرة فيه اوي، عرفته هو مين.

التشوروز” اللي مع الوقت بقي من ألذ الإختيارات لعشاق التجمعات والسهرات وده لكذا سبب”:

  • اولا: من أكتر الحاجات اللي بتميزه هو قوامة الهش الخفيف، يعني سهل كل الإعمار تستمتع بيه
  • ثانيا: كمان رائحة القرفة اللي بتكون أكتر حاجة ظهرة فيه، عشان كده لو أنت من عشاق القرفة اكيد هتحبه
  • ثالثا: وهنا بتعتبر من أهم الحاجات اللي بتميزة، هي انك تقتدر تأكله بأكتر من طريقة هنعرفها تحت

وبعد ما عرفنا سوا مين هو، اللي فجاءة بقي من أشهر الحلويات وليه جمهور كبير، جيه الوقت أننا نعرف ايه الجديد عليه في عبد الرحيم قويدر.

إيه الجديد في عبد الرحيم قويدر؟

نبدأ بملك السهرات والتجمعات  التشوروز بوكس

متعة أكبر لعشاق التشوروز، لان في بوكس  واحد هتلاقي فيه كمية مناسبة من التشوروز مع ألذ 3 صوصات زي: الكراميل، نوتيلا ولوتس، تقدر تستمتع بيه في اي تجمعات أصحاب أو أهل.

ف لو أنت من عشاق  التشوروز أكيد هتحب تختار بوكس التشوروز اللي بنسمية  بوكس السعاده، وتغمس التشوروز اللي بتحبه في ألذ 3 صوصات.

تشوروز

ولو أنت بتحب تجرب وتكتشف إيه الترند والجديد لأكتر الحلويات والنكهات اللي بتحبها، يبقي لازم تجرب تشوروز آيس كريم.

يلا نتعرف سوا أحدث نكهة في عالم التشوروز

آيس كريم بالتشوروز: 

أختراع جديد صعب تشوفه ومتحبهوش، هو عبارة عن نفس طعم التشوروز اللي متعود عليه ودائما بتحب تستمتع بيه بس بلمسة مختلفة شوية، لأننا جمعنا ليك في تحلية واحدة لذيذة ،

آيس كريم عبد الرحيم قويدر الكريمي متناغم كده مع نكهة التشوروز اللذيذة، تقدر تستمتع بيه في ليالي الصيف او وسط اليوم عشان تجدد طاقتك لو يومك طويل.

آيس كريم

بعد ما اتعرفنا سوا علي الجديد في عبد الرحيم قويدر اللي بيه هتحلي سهرتك وكل تجمع  عائلي او  مع الاصحاب، اختار منهم اللي يناسب ذوقهم مابين بوكس السعادة اللي فيه ألذ 3 نكهات او ما بين الآيس كريم اللي تكسر بيه حر الصيف وتضيف بيه لمسة منعشة ليالي الصيف وسهراته.

تقدر تطلب اللي نفسك فيه من خلال موقعنا وتحدد الميعاد واليوم اللي عاوز اوردرك يوصل فيه او لو ملكش في  الاونلاين، ممكن تزور أقرب فرع ليك، لانك هتلاقينا حواليك في أكتر من 20 فرع، ما بين القاهرة، المنصورة، الأسكندرية وبورسعيد.

 

close سلة التسوق 0
الأجمالي
EGP0.00
50 EGP الحد الادني للطلب
Promo Icon هل لديك بروموكود ؟
  • لا توجد منتجات بسلة التسوق