3 سبتمبر، 2023

حلو مختلف لعشاق المطبخ السوري

استمتع بميكس لذيذ مع حلاوة الجبن

حلاوة الجبن بيعتبر من أشهر الحلويات السوريه، هو حلو جديد مختلف عن الحلويات الشرقية اللي متعودين عليها وكمان مختلف شويه عن المطبخ المصري بشكل عام،

بس ده ميمنعش ان مع مرور الوقت حلاوة الجبن أصبحت من أشهر وأقرب الحلويات لقلوب كتير من المصرين ، وبقت الأختيار الاول والالذ في كل تجمعات أهل او اصحاب وكمان في كل عزومة حابب تقدم فيها حلو بلمسة غير تقليدية.

حلو الجبن بتعتبر من الحلويات اللي قائمة علي اساس الميكسات، وعشان كده بتكون أول اختيار لمحبي الميكسات، من اول لاخر قضمة هتحس بميكس غريب عليك لكن لذيذ، تناغم بين الحلو والحادق واللي بيكونوا بسبب تناغم السميد مع جبنة المشلل السوريه طبعا الميكس ده مش هيحلو من غير حشوة القشطة اللذيذة ولمسة مميزة اوي من الشربات المصمم لحلاوة الجبن.

حلاوة الجبن

كل الميكس ده خلي النوع ده بالذات من الحلويات السورية الأقرب لذوق وقلوب المصرين.

تقدر تستمع بالحلوي دي في كل وقت يعني الصبح مع فنجان القهوة لازوم المزاج او ممكن بليل في لحظة حلوة مع اللي بتحبه.

استمتع بيها في اي وقت وفي كل مكان واظبط مودك بنكهة سورية صعب تقاومها.

لو انت من عشاق الحلو السوري وبالاخص حلاوة الجبن، يبقي زور موقع عبد الرحيم قويدر، واستمتع بيها مع من تحب او حلي عزوماتك بلمسة سوريه غير تقليدية.

تقدر تطلبها من خلال موقعنا وتختار اليوم والميعاد اللي حابب توصلك فيها.

ولو ملكش في الاونلاين بسيطة، هتلاقينا حواليك في أكتر من 20 فرع ما بين فروع وامكان جوا أشهر السوبر ماركت وكمان في اكتر من محافظة ما بين القاهرة، المنصورة، بورسعيد وبلد الحلويات الاسكندرية.

close سلة التسوق 0
الأجمالي
EGP0.00
50 EGP الحد الادني للطلب
Promo Icon هل لديك بروموكود ؟
  • لا توجد منتجات بسلة التسوق