4 ديسمبر، 2022

تورتة عبد الرحيم قويدر ألذ إختيار لكل عزومة

تورتة عبد الرحيم قويدر اللذيذة مختلفة الأنواع والمقاسات هي احلى هديه ممكن تختارها لكل مناسبة خاصة او عزومة عزيزة على قلبك

تورتة عبد الرحيم قويدر هي الاختيار الألذ اللي ممكن تختاره في أي مناسبة عزيزة على قلبك او لو عندك عزومة مهمة في هي اللي هتحلي اللمة بأنواعها وأحجامها المختلفة.

أكيد بتسأل نفسك ليه أجرب تورتة من عندكم وأسيب اللي اتعود عليها؟

ببساطة لأن تورته عبد الرحيم قويدر مختلفة عن اللي جربته وبتحبه لانها معمولة زي ما الكتاب بيقول كل نوع من ال12 انواع بيتكلم عن نفسة وهتحس بكل مكون في تورتة مع كل قضمة وده مش جديد علي عبد الرحيم قويدر اللي بقاله سنين حواليك بألذ حلوياته الشرقية، جرب بنفسك وهتشوف الفرق في الطعم عن أي تورته جربته.

طب انت عارف ان في 12 نوع من تورتة عبد الرحيم قويدر مختلفة الأنواع والأحجام علشان تكون مناسبة لكل الأذواق والاحتياجات يلا بينا نشوف:

كريسبي رايس

لو ليك في الشكولاتة اكيد هتحب تورته كريسبي رايس من عبد الرحيم قويدر اللي متغرقة في الشكولاتة مع قطع الكريسبي المقرمشه ،مناسبة جدا لو هتقدمها كا هدية لذيذة في عزومة عزيزة عليك

تورتة سفويار فواكه

لو كنت من عشاق الفواكهة اللذيذة يبقي لازم تجرب تورته سفويار من عبد الرحيم قويد مع الكريمة اللذيذة وصوابع السفويار الهشة. نكهات مش هتحس بيها ولاهتقدر تتخيلهم سوا لغاية ما تجربها وانت هتحس بطعمها الخفيف بنفسك.

تورتة مانجو شلال

معمولة مخصوص لعشاق المانجو، لو لسه مجربتش تورتة مانجو شلال من عبد الرحيم قويدر ما بنضمن ليك ان فاتك طعم المانجو اللذيذة مع كيكة هشة، طعم صعب تشوفه وتقول عليه لا.

تورته نص فواكه و نص جلاكسي

في كل عزومة أكيد هتلاقي نص بيحب الفاكهه ونص بيحب الشيكولاتة علشان كده عبد الرحيم قويدر جمع الاثنين في تورته واحدة “تورته نص فواكه ونص جلاكسي” علشان الكل يكون مبسوط باللي بيحبة.

فورسيزون

٤ في١ الذ اربع انواع في تورته واحدة من عبد الرحيم قويدر،جرب الفورسيزون وأستمتع باللوتس، الشوكولاتة مع الكراميل والفواكه

تورته تشيز كيك فورسيزون

تشيز كيك الفور سيزون  من عبد الرحيم قويدر، جمع ليك كل أنواع التشيز كيك اللي بتحبها في تورته واحدة بطبقات من بسكوت سابليه مع الجبنة الخاصة بالتشيز كيك، والطبقة الخارجية منها كراميل وبلو بيري وكرز.

تورته لوتس كيك

تورته بطعم ألذ وأشهر بسكوت في عالم الحلويات “اللوتس”، لوبتحب اللوتس فا لازم تجرب تورته لوتس من عبد الرحيم قويدر هي عبارة عن  طبقات من الكيكة الاسفنجية البيضاء مع كريمة اللوتس البرونزية والكراميل، ومزينة بقطع من بسكوت اللوتس.

تورته تشيز كيك لوتس

لكل اللي بيحب التشيز كيك، بنقدم ليك الأعلى مبيعا في قويدر! تشيز كيك اللوتس اللي بتجمع ما بين أشهر بسكوت ” اللوتس” مع طبقة من بسكون السابليه مع الجبن يعلوها طبقة من الكراميل وقطع بسكوت اللوتس ورشة فتات اللوتس.

تورتة روشيه

اختراع لذيذ من عبد الرحيم قويدر، لو بتحب شوكولاتة فيريرو روشيه يبقي اكيد هتحب تورته روشية
هي عبارة عن كرة جوها طبقات الاسفنج الشوكولاتة مع كريمة الشوكولاتة ومغطاه بالكامل بطبقة سميكة من الشوكولاتة والمكسرات.

تورتة شيكولاتة بندق

عشاق الشوكولاتة والنكهات الدسمة اين انتم؟
نقدم لكم تورته شوكولاتة داكنة بطبقات من كيكة الشوكولاتة الاسفنجية محشية بكريمة الشوكولاتة ومزينة بالكامل بقطع مكسرات البندق والكرز والتوت المشكل.

تورتة فستق كيك

بتحب الفستق؟

عبد الرحيم قويدر عمل تورته من الفستق مختلفة عن انواع التورت المعروفة او اللي متعودين عليها، فهي طبقات من الكيك الأبيض مع كريمة الفستق ومغطاه بصوص الحليب المكثف المحلى مع الفستق.

في كل مناسبة خاصة ليك او عندك زيارة عزيزة عليك يبقي لازم تختار تورته عبد الرحيم قويدر اللذيذة  اللي تنساب ذوقك و ذوق  اللي بتحبه، 12 نوع من أنواع التورت اللي هتلاقيهم مختلافين في الاحجام و الانواع علشان تناسب الكل .

لو بتحب الجلويات الغربيه وبصفة خاصة التورت يبقي عبد الرحيم قويدر هو ألذ إختيار ممكن تختارة.

كمان متقلقش أحنا حواليك في كل مكان هتلاقينا في فروع قريبة منك او في سوبرماركت علشان تقدر دايما تستمتع بحلويات عبد الرحيم قويدر اللذيذة.

ولو مش عاوز تنزل تقدر تزور موقعنا وتختار التورته اللي تناسبك و أحنا هنوصلها ليك في أي وقت ومكان عاوزة.

close سلة التسوق 0
الأجمالي
EGP0.00
50 EGP الحد الادني للطلب
Promo Icon هل لديك بروموكود ؟
  • لا توجد منتجات بسلة التسوق