23 مايو، 2023

تشوروز عبد الرحيم قويدر، هيظبوط مودك في ثواني

استمتع بألذ ميكس ما بين التشورز الهش مع ألذ 3 صوصات، غرقه فيهم لأحلي سهرة

لو بتحب النقنقة أو التجمعات أكيد جربت التشوروز و لو لسه فأكيد بعد البلوج ده هتحب تجربه.

التشوروز  مع مرور الوقت بقي من ألذ الأختيارات لنقنقة سريعة لذيذة مع تجمعات الاصحاب، لأن ه بيكون هش وتقدر تغرقة وتستمتع بيه أكتر مع كل أنواع الصوصات اللي بتحبها.

عارف قصة التشوروز ؟

هو عبارة عن حلوي إسبانيه وتعتبر رقم 1 علي قائمة الحلويات اللذيذة والمشهورة في اسبانيا، هوعبارة عن عجينة  بتكون علي شكل أصابع طويلة، مقلية وبعد كده ما تطلع من الزيت بتتغطي بسكر وقرفة، هي شبه البلح الشام الشرقي بس بتكون أطول وسميكة شوية عنه وكمان بيكون ليها صوصات عشان تغرقه فيهم ومن أشهر الصوصات هو صوص الشوكولاتة وده بيعتبر الصوص الاصلي لو هتحب تجرب التشورز علي أصلها، بس ده ميمنعش إنك تقدر تستمتع بالتشورز مع اي صوص تاني بتحبه زي اللوتس، الكراميل وصوصات تانية كتير، هتحلي نقنقتك.

وعشان في عبد الرحيم قويدر، دائما بنحب نقدم لكل عملائنا  الجديد واللذيذ، بنقدم لكل عشاق النقنقة، بوكس فيه ألذ تشوروز ممكن تجربة، لأنه هش، طازح ومعمول زي ما الكتاب بيقول، كل المقادير فيه مظبوطة، ده غير إنه بيكون في البوكس معاه 3 أنواع لذيذة من الصوصات  وهما (الكرامل  – اللوتس – الشوكولاتة)  غرقه فيهم واستمتع بنقنقة  مختلفة هتظبوط مودك علي طول.

يلا جمع أصحابك أو أهلك في الويك أند وهحلي سهراتك مع عبد الرحيم قويدر، واطلب بوكس التشوروز مع الصوصات ال3 اللي كل واحد منهم ألذ من التاني واستمتع ببوكس السعاده ده مع اللي بتحبهم.

تقدر تطلب البوكس من موقعنا الاونلاين واحنا هنوصلة ليك في اي مكان واي وقت تحدده، أو تقدر تزور أقرب فرع ليك، هتلاقينا دائما في كل فروعنا مستنينك.

تشوروز عبد الرحيم قويدر، نقنقة تستحق  التجربه.

close سلة التسوق 0
الأجمالي
EGP0.00
50 EGP الحد الادني للطلب
Promo Icon هل لديك بروموكود ؟
  • لا توجد منتجات بسلة التسوق