28 أغسطس، 2023

حلويات شرقية خفيفة وصحية أكتر بمصنوعة بعسل النحل

استمتع بحلوياتك المفضلة بنكهة الكاجو او الفستق

حلويات شرقية من اكتر انواع الحلويات اللي ليها جمهور كبير، صغير وكبير بيحب نوع فيها ودائما هتلاقي الحلويات الشرقية اساسية في كل عزومة او مناسبة.

تعرف ليه حلويات شرقية البطل الاساسي في كل تجمع اصحاب او اهل؟

لانك هتلاقي اكتر من نوع موجود ما بين البسبوسة والكنافة وبلح الشام والجلاش وغيرهم من انواع كتير وكل نوع منهم ليه اكتر من نكهة لذيذة، مفضلة عند كل واحد ودائما هتلاقية بيختارها.

في عبد الرحيم قويدر، عارفين ان عشاق الحلويات الشرقية كتير، فقررنا نقدم اكتر من نوع مابين الحلويات الشرقية، الشامية والتركية.

يعني مثلا هتلاقي في الحلويات السوريا:

كنافة نابلسية بالجبنة، ميكس غريب ما بين طبقات من الكنافة المقرمشة ومابين جبنه نابلسية لذيذة، ميكس  بييحلي اي تجمع.

كمان لو ليك في الحلويات التركية:

هتلاقي بنقدم: علبة بقلاوة تركي مشكل، ودي مخصص لمحبي الحلويات التركية بصفة عامة والبقلاوة بصفة خاصة، لاننا في بوكس واحد جمعنا اشهر والذ انواع البقلاوة التركي بالفستق، بتعتبر نقنقة لذيذة لكل تجمع عائلي او عزومة عزيزة عليك.

اما لو ليك في حلويات شرقية الاصيلة، فا في عبد الرحيم قويدر، بنقدم ليك اكتر من نوع شرقي اصيل ما بين الكنافة السادة واللي بالمكسرات، بالكريمة وكذلك البسبوسة هتلاقي ما بين السادة والبندق

وانواع لذيذة كتير، لكن الابداع في الحلويات موقفش معانا لهنا، حبنا نقدم نفس حلويات شرقية اللي بتحبوها بس بطريقة مثالية لمحبي المأكولات الصحية او اللي متابيعن نظام دايت، عاملنا نفس الحلويات اللي متعودين عليها بس بعسل النحل، عشان تكون صحية وخفيفة واكيد لذيذة زي ما بتحبوها.

طب إيه هي الانواع اللي عاملنها بعسل النحل؟

علبه عسل نحل فستق

عبارة عن بوكس لذيذ فيها اكتر من نوع شرقي لذيذة من حلويات شرقية عالية الجودة وخفيفة لانها معمولة بعسل النحل، هتلاقي في البوكس ما بين الكنافة بالفستق والبقلاوة بالفستق وانواع لذيذة تقدر تستمتع بيهم لوحدك مع فنجان الشاي او القهوة اليومي المفضل ليك  او تقدر تستمتع بيهم مع أعز اصحابك في كل تجمع بنكم.

علبه عسل نحل كاجو

ولو انت مش من عشاق الفستق، بسيطة بنقدم ليك بوكس فيها كل انواع حلويات شرقية  المفضلة ليك  بس بالكاجو ومعمولة بطريقة خفيفة وصحية  لانها بردو معمولة بالعسل النحل، اختيار لذيذ لتجمعات

الاهل او العزومات خصوصا لمحبي الحلويات الخفيفة والصحية.

مهما كان نوع حلويات شرقية اللي نفسك فيها، أكيد هتلاقيها في مكان واحد اسمة عبد الرحيم قويدر، مجمع ليك أشهر والذ الحلويات وبنكهات وانوع  كتير بتناسب كل الاذواق كبير وصغير.

تقدر تطلب مابين الشرقي العادي او الصحي اللي بالعسل النحل من خلال موقعنا او لو ملكش في الاونلاين وبتحب تزور الفروع فا هتلاقينا حواليك في اكتر من 20 فرع وفي اكتر من محافظة

ما بين القاهرة، الاسكندرية والمنصورة وبورسعيد، يعني هتلاقينا معاك في كل مكان عشان تفضل تستمتعي بحلوياتك اللي بتحبها في وقت وفي كل مناسبة.

كمان لو هتطلب اونلاين فا تقدر تختار اليوم والمعياد اللي حابب يوصلك الاوردر فيه، في عبد الرحيم قويدر دائما هتلاقي فيه كل اللي بتدور عليه ونفسك فيه.

close سلة التسوق 0
الأجمالي
EGP0.00
50 EGP الحد الادني للطلب
Promo Icon هل لديك بروموكود ؟
  • لا توجد منتجات بسلة التسوق