30 أكتوبر، 2023

الصيف محتاجة نكهة منعشة تنسيك الحر

استمتع بأربع نكهات لذيذة من الآيس كريم

الصيف محتاج ايس كريم ينعش سهراتك ويظبط مودك وكمان ينسينا الحر.

مين فينا مش بيحب الايس كريم وبيستنا الصيف بفراغ الصبر عشان يستمتع بالنكهات المفضلة ليه وينعش سهرات الصيف بألذ انواع ونكهات من الأيس كريم.

وعشان عارفين في عبد الرحيم قويدر أن الايس كريم ليه جمهور كبير، صغير وكبير بيحبه وكل واحد ليه النكهه اللي بيحبها، قررنا نقدم تشكيلة كبيره من نكهات واحجام الآيس كريم هتلاقيهم كلهم في قسم واحد.

آيس كريم

بس في البلوج هنا هنكلم علي ألذ 4 نكهات من الايس كريم، نكهات محبوبه لعشاق الفواكهة بصفة خاصة وعشاق النكهات الخفيفة بصفة عامة.

ايس كريم اللي عادة بيكون بنكهة الفواكهة، بيكون مميز شويه عن الأيس كريم اللي بالنكهات الجديدة، لانه ببساطة بيكون السهل الممتع، يعني في كل معلقة هتحس بمذاق الفاكهة اللي في الآيس كريم  ممزوجة مع قوام كريمي منعش من أيس كريم عبد الرحيم قويدر، ميكس صعب يتوصف.

وعشان عارفين ان عشاق الفواكهة كتير بنقدم ليكم 4 نكهات كل واحدة منهم ألذ من التانية ويا سلام لو عاملت ميكس بين نكهتين، مزيج منعش هيعدل مزاجك في ثواني.

تعالوا نتعرف علي أشهي 4 نكهات.

ايس كريم مانجو

نبدأ بأكتر نكهة محبوبه من الجميع، صغير وكبير، نكهتها بتحلي المود والسهرة في ثواني، استمتع بأيس كريم المانجو من  عبد الرحيم قويدر، متاحة بثلاث اوزان ، تقدر تختار منهم اللي يناسب سهراتك. آيس كريم

آيس كريم فراولة 

نكهة الفراوله ليها جمهور معين بيحب رائحتها ونكهتها، تخيل نكهتهة المميزة اللذيذة عن باقي انواع الفواكهة تكون ممزوجة مع الأيس كريم الكريمي الخاص بعد الرحيم قويدر، تقدر تستمتع بالوزن اللي ينسبك واستمتع بأيس كريم الفراولة في جميع سهرات الصيف المميزة ليك.

أيس كريم ليمون

عشاق الليمون اين انتم؟
نقدم لكم تجربة استثنائية حيث مذاق الليمون الحامض المعروف بنكهته القوية ومذاقه اللاذع مع ايس كريم ذو مذاق حلو خفيف ليصبح مذاق جديد لذيذ في عالم الآيس كريم يستحق التجربه.

أيس كريم زبادى بالتوت

في بعض الأوقات تحتاج إلى الجلوس بمفردك بعد يوم عمل مزدحم، لذلك نقدم الذ صديق لك في كل وقت خاص بك، حيث مزاج التوت الحامض مع الزبادي لمزيج من النكهات الشهية التي لا تقاوم.

بما أن الصيف السنه دي الحر فيه اشد من اي سنه فاتت، فا ايس كريم عبد الرحيم قويدر المتنوع الغني بنكهات لذيذة هي  الذ اختيار تكسر بيه  حر الصيف، زور موقعنا وإختار النكهة والوزن المناسبين لذوقك، وحلي بيهم سهرتك وتجمعاتك.

هتلاقينا موجودين حواليك في اكتر من 20 فرع ، هتلاقينا جنبك في القاهرة، الاسكندريه، المنصورة وبورسعيد، ولو ملكش في زحمة الطوابير تقدر تزور موقعنا

وتختار اللي بتحبه من الأيس كريم  وهنوصله ليك خلال ساعتين و لو حابب تحدد ميعاد ويوم  نوصل ليك فيه الايس كريم تقدر تختار بمنتهي الارياحيه .

close سلة التسوق 0
الأجمالي
EGP0.00
50 EGP الحد الادني للطلب
Promo Icon هل لديك بروموكود ؟
  • لا توجد منتجات بسلة التسوق