4 يونيو، 2023

أكتشف مذاق جديد للمهلبية مع ليالي لبنان

حلي سهرتك بألذ نكهات الألبان

سهرات الخميس مع لمة الأصحاب والأهل، مش هتحلي من غير حلويات لذيذة تخلي للسهرة شكل تاني جديد وممتع.

لو أنت من عشاق المهلبية وبتحب دائما تجرب الجديد فيها، يبقي لازم تجرب مهلبية ليالي لبنان علي الطريقة اللبنانية من عبد الرحيم قويدر.

واللي مش عارف إيه هي ليالي لبنان، سهلة ، هي عبارة عن مهلبية  كريمي مع إضافة لذيذة للكريمة اللباني ولمسة مميزة جدا من المستكة اللي معروفة بنكهاتها المميزة وطعمها اللي بينقل الأكل لمكان تاني صعب تقاومة.

يلا بينا نتعرف علي ألذ نكهات ليالي لبنان في عبد الرحيم قويدر:

ليالي لبنان كلاسيك

لو بتحب الحلويات تكون كلاسيك من غير إضافة اي نكهات، عشان تستمتع بمذاقهم الأصلي اللذيذ، يبقي لازم تجرب ليالي لبنان الكلاسيك، هتستمتع في كل معلقة بمذاق المهلبية الكريمي مع إضافة الكريمة اللباني المعروف إن ليها نكهة مختلفة مع لمسة نهائية من المستكة اللي هضيف رائحة فريدة.

مهلبية

ليالي لبنان توت

تخيل لما نكهة التوت المميزة في مذاقها تكون مع مهلبية علي الطريقة اللبنانية، يعني قوام كريمي  مع لمسة مميزة ولذيذة جدا من الكريمة اللباني و المستكة، مذاق هيحلي كل سهرات الويك آند أو اي تجمع أصحاب .

ليالي لبنان نيوتيلا

جمع كل أفلامك المفضلة ليك واستمتع بيهم مع ليالي لبنان بالنوتيلا، هي بتكون عبارة عن طبقة من المهلبية علي الطريقة اللبنانية مع طبقة من الشوكولاتة الشهيرة النوتيلا، ميكس لذيذ في كل معلقة صعب تقول عليه لا. 

ليالي لبنان فستق

لو أنت من عشاق الفستق وبتحب نكهتة ورائحتة المميزين عن باقي أنواع المكسرات، وكمان في نفس الوقت أنت من عشاق الحلويات الكريمي، يبقي لازم ليالي لبنان بالفستق تكون أختيارك في كل وقت نفسك في حلويات جديدة وخفيفة، لأنها مكونة من طبقة من المهلبية  اللي معمولة علي الطريقة اللبنانية مع لمسة مميزة جدا من الفستق والكريمة اللباني ولسمة من المستكة.

مهلبية

ليالي لبنان

حلي سهرة الويك آند لو عندك تجمعات أهل أو اصحاب مع صينية ليالي لبنان، وخلي حبايبك يستمتعوا مع كل معلقة بنكهة المهلبية اللبنانية اللذيذة مع نكهة المستكة والكريمة اللباني اللي بيضيفوا نكهة مميزة جدا تخليها الإختيار الأول دائما. 

لو لسه مجربتش ليالي لبنان، فا بنضمن ليك إن فايتك كتير، من ميكس جديد ولذيذ لعشاق المهلبية.

يلا جربها وضيف حلوي جديدة لذيذة علي قائمة حلوياتك المفضلة، تقدر تطلب النكهة اللي حابب إنك تجربها من خلال موقعنا وهنوصل الاوردر ليك خلال ساعتين او تقدر تطلب الوقت والمكان اللي حابب اننا نوصلك فيه ليالي لبنان اللي هتختارها.

ولو حابب تستمتع بنكهة جديدة  مع ليالي لبنان من أقرب فرع ليك، هتلاقينا حواليك في أكتر من 20 فرع، ودائما هتلاقينا مستنينك.

close سلة التسوق 0
الأجمالي
EGP0.00
50 EGP الحد الادني للطلب
Promo Icon هل لديك بروموكود ؟
  • لا توجد منتجات بسلة التسوق